Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



søndag den 4. december 2011

Frosty – China Glaze “This’ The Season To Be Naughty and Nice”, Holiday 2010


indoor, flash - indendørs, blitz

 Outdoor, grey weather - udendørs, gråvejr
Findus: Geeez, are you soon done, you are disturbing my sleep - Findus: altså, nu må du stoppe, du forstyrrer min søvn...
Frosty is a shimmery, frosty white, that glistens like snow in the sun. It’s incredibly beautiful. 
It’s a bit sheer, so it needs at least three coats to be opaque, but I also like it like on the photos, which is two coats over a coat of China Glaze Ridge Filler. On my ring finger I have layered it with a coat of one of my favorite glitters, it’s called Party Hearty and it’s from the same collection.
Frosty er et godt navn til denne lak, den ligner glitrende sne eller rim, samtidigt med at den er perlemors hvid, jeg er vild med den. 
Den dækker ret godt ved to lag, men hvis du vil have den til at dække 100%, skal du nok bruge 3 lag. På billederne har jeg brugt to lag, og der er ikke brugt toplak, fordi jeg ville vise den i sig selv, men en toplak vil gøre resultatet endnu smukkere. På min ringfinger har jeg toppet den med en af mine favorit glitterlakker, Party Hearty, der er fra samme kollektion.

3 kommentarer:

  1. Verry pretty,great for layering and winter nail art:)

    SvarSlet
  2. Hej Maria, jeg har lige set dit indlæg og er MEGET intresseret i de der Nfu oh lakker, som du snakker om i indlægget. Men hvordan er den der side viis.ee, er den sikker og hvordan man fragt osv?:-)

    SvarSlet
  3. Mimi, thank you, and yes, it's ideal for layering. Also for nail art, I have today done a Christmas mani, will start showing those from next Sunday :)

    Anonym, jeg bestilte fire lakker og en lille håndlotion, det blev 5-6 euro i fragt - og ja, jeg føler mig helt tryg ved siden. Der kom straks bekræftelse, og de sendte allerede i går, jeg tror alt er som det skal være. Ellers havde de garanteret heller ikke lov til at være den baltiske distributør for NFU Oh. Glæder mig til at høre, om du fik bestilt :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...