Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



torsdag den 19. januar 2012

Swatches - Yay or neigh - ja eller nej - result

The voting has ended, and most of you like swatches, some more than others :)
I'm happy with the result, and glad, that I asked you! I now have a plan, that will make it easier for me timewise. and still keep the blog updated.
If you have comments, thoughts and/or ideas on the subject, please feel free to share them - I love comments!

Afstemningen er slut, og de fleste af jer gerne vil se swatches, nogen mere end andre :)
Jeg er glad for resultatet og for at jeg spurgte jer. Nu har jeg en plan, der vil kræve lidt mindre  af min tid, men som alligevel vil give en aktiv blog.
Hvis du har kommentarer til resultatet eller tanker og ideer, så kom meget gerne med dem - husk at jeg elsker kommentarer :)

Swatches are boring
Præsentationer af lakker er kedelige.
  1 (5%)
I love them, jeg elsker dem.
  9 (50%)
A blog should have both nail art and swatches
Der skal både være swatches og nail art.
  6 (33%)
I prefer nail art, but swatches are OK too
Jeg foretrækker nail art, men det er også OK med swatches.
  5 (27%)

2 kommentarer:

  1. Thats a great poll! hehe i know where i voted!

    SvarSlet
  2. LOL, but yes, it was useful knowledge, at least for me :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...